Pages

Tuesday, August 14, 2012

Giveaways blog Cik Tom

Assalamualaikum..

Dekat nak raya ni rajin pulak aku join give away dari rakan-rakan blogger.
kali ni nak try pulak give away dari blogger femes iaitu Cik Tom.
Mencuba nasib mana tahu ada rezeki.


Dalam syarat-syarat untuk penyertaan giveaways cik tom, beliau minta nyatakan dari mana permulaan korang kenal blog ciktom.
So kat sini saya nyatakan yang saya jumpa blog cik tom tersebut melalui bloglist cikgu Imanshah. Masa tu saya tengah tercari-cari post pasal tutorial blog, nampak je entri berkaitan saya terus terjah. Akhirnya terpikat dengan blog cik tom sebab cara penyampaian cik tom macam tenang je, tutorial pulak memang senang faham lah. Thanks ya sebab ilmu yang cik tom kongsi banyak beri manfaat pada saya.

Syarat seterusnya, cik tom minta nyatakan artikel mana yang terbaik di blog anda sendiri (blog peserta) berserta link dan sebab kenapa korang suka artikel tersebut.
So jujur saya cakap, artikel kat blog saya ni bukanlah kategori yang berkualiti. Kebanyakkannya lebih berkisar kepada kehidupan saya.
Bagaimanapun, untuk cukupkan syarat saya pilih artikel Loghat Negeri Yang Paling Best. Oleh kerana saya karang sendiri artikel tu mestilah suka kan..he he. Sebab lainnya, artikel tersebut menceritakan keunikan  tersendiri setiap loghat yang ada di M'sia..secara tak langsung dapat kenal / belajar sikit-sikit jenis-jenis loghat sebab contoh-contoh dialog loghat turut saya sertakan disitu.

Itu sahaja..Sekian.

*Artikel ini penyertaan bagi giveaway Cik Tom ditaja oleh JebengOtaiPapa MifzAmnaKak MahhDania EryatiOnlajer,NazriHatiputeraEielaRina AvailAkhiyyHafizulPuanbee dan KeretaHitam.