Wednesday, December 15, 2010

MeRaYaP ngan TaNGaN

salam 1 Malaysia sumer..
lama sudah aku meninggalkan blog aku..tak ada entri baru  semenjak dua ini..
maklumlah aku pulang ke kampung, kat rumah aku takde kemudahan internet..
jadi tak dapat lah buka blog ni..
tadi, sampai2 je kat kampus aku terus buka blog..rindu seyh..haha.
yela..blog ni dah jadi sebahagian dari hidup aku..tempat aku meluahkan apa yang terbuku di hati..meluahkan apa yang aku tak dapat luahkan kepada manusia secara directnya
dan kadang2 tu ada benda yang aku pikir kat otak ni tapi aku takleh luahkan ngan kata2..
saraf otak aku macam takleh nak proses gituu..jadi ia terpendam di dasar kepala otak ni..
sebab tak tahan pendam lama2..aku luahkan juga..dengan tulisan =) 
kalo menulis aku leh pikir panjang2, nak susun ayat tu elok2..kalau salah leh edit balik..
baru maksud tu sampai pada yang ditujukan.
yekah??

ok..
lepas buka blog tadi, aku tengok dashboard aku..cek entri2 bloggers yang aku follow..
dari situ la aku merayap-rayap, berenang-renang di blog orang..berjam-jam lamanya..
huhu..lepas satu, satu blog aku lompat masuk..klik sana,klik sini..berpuluh-puluh entri aku baca..
sampai kering..
ni antara entri2 menarik yang sempat aku selitkan disini,

Kenapa ada orang tak tetap pendirian...
 



2 comments:

SnoW cRysTaL said...

yg natasya tu aku da baca..haha~
aku follow gak blog tu...

sarah1005 said...

nice blog kan..