Wednesday, April 4, 2012

Ohh Potret, Setahun Baru Siap



Orang dalam potret ni adalah supervisor aku masa praktikal dulu.
Lama giler nak siapkan lukisan ni, dekat setahun jugak la.
Haha, jenis manusia yang tak komited kan.

Semalam baru pos kat dia, harap dia puas hati atas hasil aku yang tak seberapa ni.
Teringat masa praktikal dulu, dia memang banyak sangat membantu budak2 kos kitorang. Masa FYP pun dia tolong sama. Baik usah cakap la. Opkos sangat baik, tapi tegas jugak la. huhu
Dia beria nak bayar untuk potret ni sebenarnya, tapi taknak la sebab aku memang dah niat nak hadiahkan. Sebagai kenangan =)

Terima kasih banyak2 kak ida atas segala ilmu, budi dan penat lelah yang ditaburkan.

8 comments:

SnoW cRysTaL said...

nice!!!
best ye ade bakat melukis ni

sara pedrosa said...

@SnoW cRysTaL melukis sama cam menulis n membaca.. so semua org boleh melukis..wohaa!
just learn n practise

-Incek Fik- said...

woww!!

superb ahh lukisan. serius padu! ^^

Miss N said...

sara, xpe setahun pun,hasil memang awesome lah! :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhh..pandai lukis potret ea.untungla kn..hikhik.nice

fiqas said...

cantik lukisannya..
lps ni boleh lukis potret saya pulak..:P

shameel Iskandar said...

Cantik lukisan awk. Awk mmg berbakat.

sara pedrosa said...

@-Incek Fik-
@Miss N
@♥ Cik EylaDiLLa ♥
@fiqas
@shameel Iskandar

terima kasih..
Alhamdulillah, ini semua dengan izin Allah s.w.t.