Wednesday, November 24, 2010

PoTReT uMMi

lama rasanya dah tak melukis potret..
kali terakhir yang aku lukis adalah wajah2 staff PPSK seramai 14 orang.
bila banyak2 macam tu ada potret wajahnya ok dan ada yang tidak..::saya mintak maaf::
maklum la, bagi orang yang tidak pro seperti aku..mane aku mampu untuk fokus dalam masa 3 hari untuk 14 wajah::nak melukis kena ada mood tertentu juga =)::

yang bawah ni potret ibu aku..ibu yang di sayang2 sangat2 =D
guna pensel 2B je..sebab tak reti guna kaler


















lakar dulu..
pastu baru tambah shadow..
aku agak2 je..kalo nampak sama ngan gambar ok la tu









tak brape nak iras.. so so saje ::hehe::

No comments: