Sunday, September 25, 2011

Fobia Konvo

Apa silapnya, konvo aku tahun ni terpalit sedikit kedukaan seperti tahun lepas. Kereta abah rosak lagi semasa dalam perjalanan pulang ke rumah. Kejadian sama berlaku masa pulang dr majlis konvo abang aku tahun lepas. Dugaan..dugaan.

Aku dah fobia dengan majlis konvokesyen2 ni. Lepas ni tak pegi dah

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Papepun Tahniah buat diri sendiri dan juga kengkawan yg dah graduate tahun ni. Yang belum graduate tu, sabar ya. Teruskan perjuangan anda n enjoy puas2 kehidupan sebagai seorang pelajar =D


with my lovely girlfriends

10 comments:

IMANSHAH said...

tahniah2..rindu konvo lama dulu

Hafzan Sarah said...

@IMANSHAH makaceh..hehee

Hanisah said...

Congratz! ^^

shameel Iskandar said...

Tahniah yer Hafzan.

Teringat zaman konvo dulu. Seronak sgt.

shameel Iskandar said...

USM ke. Saya dulu USM kampus induk kt minden penang. Hazfan kampus mana. Transkrian or Kubang Kerian.

Hafzan Sarah said...

@Hanisah Makaceh..hehe
@shameel Iskandar Makaceh jugak..hehe
sy kt kubng krian..eh,
kiranya senpai lah ni ye

strawberry said...

Tahniah jgk jey...hehe
ujian sume tu..jgj fobia lg..mano th lps ni nk sambung plop ko...ahaha
mano gambar2 lain lg..ehehe...comey dop..:D

nub said...

weehoo.tahniah. terar2

Hafzan Sarah said...

@strawberry hehe..
InsyaAllah cik strawberry.
byk lg gambar, blom sempat di upload..
op kos gmbr mu comey kali.. hahaha

Hafzan Sarah said...

@nub terima kasih nub