Monday, October 31, 2011

Sahabat, sila update blog

Entri ini ditujukan khas blog sahabat yang tersenarai kat tepi ni. Mereka tu member2 aku kat univ ada, ex sekolah, ex matrix pun ada. Mereka yang tak update blog berbulan lamanya.
Aku rindu nak baca blog korang, yang telah di update la. Dahla kita ni masing2 jauh. Ada di utara ada di timur etc. Nak jumpa susah sekali. Sedikit sebanyak bila baca blog korang boleh la tahu perkembangan semasa.
Korang tak update, aku pun jadi malas sama. kuikuikui

~lihatlah, blog rupanya salah satu medium untuk rapatkan hubungan kita.

2 comments:

IMANSHAH said...

huhu xsatu u tak leh le

Hafzan Sarah said...

@IMANSHAH
cikgu shah dah hari2 update blog