Wednesday, January 19, 2011

Jangan Baca

To figure out the easiest way is the hardest thing

mode: 'TEKE'
mental betol la semester ni,

- terpaksa kena buat FYP..tak buat takleh grad..LAME EXCUSE.
taknak pikir FYP, tapi hari2 terpaksa pikir..
nak balik rumah..tapi keje menghalang

- JPA masuk lambat..dah 3 minggu tunggu
kalo duit skang banyak takpe..tapi kalo sampai dah tinggal 40 sen apa boleh di beli

- nak amik lesen kete, nak belajar main gitar
tapi ada masa ke nak buat semua tu

- rindukan orang yang dah kat dalam kubur


p/s: kenapa kita susah nak dapat apa yang kita mahu? selain ADA HIKMAH DI SEBALIKNYA
(quote status nuru)

nota:
FYP - sejenis projek yang perlu dibuat oleh budak2 tahun akhir univ
JPA - sejenis biasiswa kerajaan


::THANKS FOR READING:::


2 comments:

RuBiE ZaiNuDdin said...

hai..;)
saya pon dok menanti jpa..
ble ntah nak msk..dh kering sgt nie...ngee..~.~

Hafzan Sarah said...

hehe..yeke
syukurlah..lepas je pos entri ni td tau2 JPA dah masuk..
gwa jd orang kayo baru le ni =D