Thursday, June 21, 2012

Thanks Nuffnang bagi BE yang ke 23, 24 & 25

Hehehh

Alhamdulillah masih lagi diberi rezeki BE.
Terima kasih kat nuffnang sebab beri peluang kat blog aku untuk letak iklan-iklan tu semua iaitu,
DiGi DEP Rider, KOSE Save The Blue, dan Libresse Pure Fresh.

Walaupun UV kat blog ni kekadang tak mencapai seratus pun sehari tapi itu bukanlah faktor untuk nuffnang kedekut dengan kita.

Terima kasih juga buat pengunjung blog yang tak seberapa ini. Mudah-mudahan kalian juga murah rezeki hendaknya.

Bagi yang berminat untuk tahu sejarah BE nuffnang di blog aku boleh klik label nuffnang.


Hot Jugak!




2 comments:

CIK TOM said...

tahniah!! wah byknya be dapat...ciktom xde dpt satu be pun lg tahun ni..sedih betul...

Eyriqazz vs Denaihati – Blogger Hebat!

sara pedrosa said...

@CIK TOM thanks cik tom..
x lama lg ada ler tu BE..huhu insyaAllah