Pages

Wednesday, December 19, 2012

Bina Badan Dengan Supermass Dymatize

pernah baca mengenai entri aku sebelum ni yang bertajuk Susu Bina Badan ?
di dalam entri tersebut, aku menceritakan bagaimana gigihnya abang aku membeli susu Horleys Body Build untuk mensasakan badan beliau.
bagaimanapun hasil daripada minum susu tersebut tidaklah seperti yang diharapkan.
abang aku tidak sasa seperti sasanya badan abang-abang askar mahupun pemain-pemain bola sepak

maka aku cadangkan satu inisiatif lain iaitu Supermass Dymatize
supermass dymatize ini merupakan supplement dari bahan tenusu lembu dan herba-herba, diperbuat di US

dymatize supermass gainer yang berperisa coklat~~sedap

produk ni aku dah usha lama dah sebelum rekomenkan pada abang aku
daripada testimoni pembeli yang rata-rata positif jadi aku harapkan impian abang aku juga bakal menjadi kenyataan

setakat ni abang aku minum dah habis sekotak, badan dia naik 2 kilo..muscle tak nampak sangat.
logik la sebab dia malas bersenam, main minum je mana jalan sangat.
sekarang masuk kotak ke dua dah, sebab ada hasil positif kan jadi dia berani sambung minum lagi
apa hasil seterusnya?? aku akan cuba update pada masa akan datang..kalau letak gambar dia before n after mesti lagi suka kan?

untuk sesiapa yang nak besarkan badan/tambah berat pun boleh cuba
untuk jadi sasa macam abang dekat kotak tu kenalah rajin bersenam..hehe