Thursday, March 24, 2011

Cubaan Bunuh Diri Di KB MALL

Sebelum ni kita digemparkan dengan kejadian KB Mall runtuh..Kali ni lagi gempar bila tempat tersebut dijadikan tempat untuk membunuh diri oleh seorang remaja perempuan pada waktu petang tadi. Dengar cite sebab kantoii result SPM, ada pula yang kata sebab putus cinta..Wallahualam




Apa nak jadi la dengan remaja sekarang..tak pikir panjang. Papepun, Alhamdulillah hidup lagi..sempat lah nak bertaubat.

16 comments:

adol ihsan said...

Salam ..

Moge dia insaf la..

belogkiter said...

tak fikirb panjang

AkuAnakMuda... said...

Tinggi tuuuu....tp yelaa klu rendah kan x mati plk bile terjun,hehehe....nilaa klu buat tindakan x gune akal.

Hafzan Sarah said...

@adol ihsan

arap-arap begitulah..

Hafzan Sarah said...

@belogkiter

taktau nak kata apa..huhu.besar benar masalah dia brangkali smpai tak tertanggung, smpai takleh pikir rasional

Hafzan Sarah said...

@AkuAnakMuda

agak la..huhu.
nk bunuh diri pun kna pikir cara strategik jugak kan

k h a i r i y a h said...

i've been there before!

Panda Berlipstik said...

apelah hai......pity her~

cik kia said...

cetek fikiran betul la budak ni kan ? huish

Hafzan Sarah said...

@khairiyah

yeke..hehe

Hafzan Sarah said...

@Panda Berlipstik

+ pity her family jugak :)

Hafzan Sarah said...

@cik kia

hurmm..itu la.

little cart00n said...

kalau terjun tak mati, patah tulang riuk, bukan ke lagi menyusahkan orang?
huhu

Hafzan Sarah said...

@little cart00n

dua2 menyusahkan..
baik tak payah cari pasai kan..hehe

P0polita said...

diorang tak fikir panjang sebelum buat sesuatu... haishh~

Hafzan Sarah said...

@P0polita

betoll tu