Saturday, March 26, 2011

Kisah Cinta Pertama Aku

Kisah ni adalah antara rahsia besar aku..Maklum lah, bab-bab cinta ni aku jarang nak kongsikan dengan orang.
Cinta pertama ni bukan bererti aku bercinta kali pertama ya.
Kisah ni boleh dikatakan cinta monyet, masa tu aku baru tingkatan 3.
Pertama kali berperasaan suka sangat-sangat pada seorang lelaki.

Orangnya tinggi berkulit hitam manis.
Kelas dia bertentangan dengan kelas aku. Dia masa tu tingkatan 4.
Sebab kelas bertentangan tu lah aku selalu terpandang dia.
Lama-lama pandang jadi nak pandang selalu.
Agak pervert lah..ahakss
Daya tarikan dia yang kuat adalah matanya, bulu mata lentik beb..macam pakai maskara.
Pandangannya pula tajam..itu yang membuatkan aku selalu terbayang-bayang.

Tapi macam tu lah..aku suka diam-diam je..bukannya gelojoh nak g himpit-himpit kat dia n pastu luahkan perasaan.
Yang bestnya, masa balik sekolah kitorang naik bas sama-sama..sehaluan kan.
Kalo dia duduk dekat-dekat aku, aku rasa berdebar lain macam..Bunga-bunga kegembiraan pun terpancar kat muka..hohoo
Nasib masa tu takde henset berkamera, kalo tak aku snap-snap dah :D

Dekat setahun jugak la aku macam tu..mengharapkan dia perasan kewujudan aku.
Sebelum aku pindah sekolah sempat aku minta tolong member aku ushakan nama dia.
YUSRY ZAIRY..namanya sekacak tuannya.hoho..Ada kenai??

Masuk sekolah baru maka berakhir lah disitu kisah cinta pertama aku..terkubur dah perasaan tu
Seterusnya wujud kisah cinta kedua, ketiga, keempat and so on.

Gambar yang takde kaitan: Jawapan untuk teka-teka haritu.

21 comments:

Miss Sunshine said...

hehehe..
lepas ni nak tau kisah cinta kedua, ketiga, keempat tu pulak ye..
hehehe. gurau je..

adol ihsan said...

Salam :

Oh.. Ada episod yg akan dtg ke?
Hehe..

Hafzan Sarah said...

@Miss Sunshine

hohoo..kalo rajin.buat kot

Hafzan Sarah said...

@adol ihsan

wait n see..hehe

MagikaKotak said...

hehe.. skrang kalo suka kena cpt2 cakap..sbb susah nak cari yg solo..mcm saya dah berkurun single.. :)
tingin jatuh cinta lagi sbb acha septriasa kata 'berdua lebih baik'.. :P

Chempaka Sari said...

ape cer kisah cinta kedua, ketiga and ke 4 tuh..cer lah..nak tau gak...

AkuAnakMuda... said...

Agak2laa aritu klu berterus terang die terime ke x......

Hafzan Sarah said...

@MagikaKotak

haha.nampaknya kena mulakan langkah dulu la ni.

Hafzan Sarah said...

@Chempaka Sari

huhuu..terima kasih sbb buat permintaan..hehe

Hafzan Sarah said...

@AkuAnakMuda

terima kot..hahahahahaahaha

P0polita said...

mcm mane ek kalau skarang ade jumpe dia lg? agak2 suka lg tak? eheheh..

IMANSHAH said...

dalam hati pernah ada kebun ni

IMANSHAH said...

dalam hati pernah ada kebun ni

Hafzan Sarah said...

@P0polita

err..tak reti nak jawab lah soalan nih..hehe

Hafzan Sarah said...

@IMANSHAH

hohoo..buleh la

lea said...

sempat kapel ke idak ngan yusri kru eh yusri zairy tuh? hehe

zati embong said...

hihi.sweet betul,still ingt smpai sekarang eh nama dia?

Hafzan Sarah said...

@lea

uhukk..yusri kru plak :D
tak kapel pun..cinta yg tak terluah katakan.hahaha

Hafzan Sarah said...

@zati embong

itulah..smpai sekarang igt..
beruntung kan si yusry zairy nih..kekeke

FeeL da MorE said...

1st love. weee sweet jak kalau ingat cinta dulu dulu =)

Hafzan Sarah said...

@FeeL da MorE

mst byak kenangan cinta gak ni..kan?hehe