Wednesday, February 23, 2011

Lelaki Berbau Ros

Semalam yang lepas.
Ketika dalam perjalanan pulang ke kampus.
Aku duduk bersebelahan dengan orang luar negara ketika menaiki bas.
Tiada apa yang perlu dibanggakan sebenarnya.
Seorang lelaki, berkulit gelap..berbadan sasa. Tapi berbau ros. 
Agak klasik baunya. Sebijik bau bunga ros tu..Wahh
Maaf aku tidak terpikat, mungkin perempuan-perempuan lain pun berpendapat sama.
Bau itu kiranya lebih sesuai untuk wanita, para makcik-makcik.
Pelik kan, bau sebegitu seakan menghilangkan kemachoan seorang lelaki.

Aku berharap benar perjalanan itu cepat berakhir.
Fuhh
Nak plak bangla tu buka lagu dikir barat di henset dia, loudspeaker lagi.



::THANKS FOR READING::

12 comments:

s.y.a.r.q said...

dye pakai minyak wangi bau ros...mmg sedap bau ros.hahaha...tapi lelaki jarang pakai minyak wangi bau lembut2...kihkih

hanisah said...

dia pkai perfume gf dia...
konon2 mcm nk bau gf dia all the time..
perghh..sweet gila...LOL

Fatin Athirah said...

ingatkan hg tangkap lentok ngn bau dia :P

Adzrien Shoppe said...

kembang kempis le hidung HS. he..he..
ala..komen je apa2 pun..he..he.. TQ visit adzriel AB.

hamizullani said...

hahaa....best!!...lawaklah!! :P

aliesha kirana said...

owh dh lama AK nak cari perfume baru ros. rupanya lelaki pulak yg pakai..haishh! hahahaha

DiriKu said...

hahahahaahah!!kenapalah tak mamat hindustan..boleh tackle XD

Hafzan Sarah said...

s.y.a.r.q,
betol tu..agak weird. huhu

hanisah,
LOL..so sweet..kalo sy girlpren dia mst terharu kot..LOL.

Fatin Athirah,
nak terlentok ada la. :D

Adzriel AB,
kembang kencut,pastu tak buka2 terus.
wahaha.
u're welkam.

hamizullani,
thanks :)

AK,
bole mintak seket ngan ncik bangla perfume tu, nampak macam pemurah..he he :D

DiriKu,
ncik bangla tu pun ada iras2 mamat hindustan jugak tau..erkk
LOL.

Mr iz said...

alamak aku sebagai lelaki...hmmmmm geli ketiak aku kalau aku yg memakai nye...he he tak dpt aku nak bayangkan...he he he he....

Hafzan Sarah said...

Mr iz,
jangan pkai kt ketiak..of kos geli haha. :D

Zullism said...

hahah ada setengah laki dia tak kisah pasal bau asal bau wangi cukup...heheh

Hafzan Sarah said...

Zullism,
haha yeke..tak kira la padan ke tak eh